Fatimah Azzahrah
QUEEN


HOME ME HISTORY LINKY



Search here!



ME

Contact Me

: Fatimah Azzahrah
: @fatymah77
:@ftmh.azhrh
: sitifatimah_azzahrah

RAKYAT JELATA

PAST ENTRY



Penaja


ShoutBox

Thanks

Template by Azzahra
Codes by Nurul Atiqah
Edited by Siti Fatimah

Semangat nak join GA balik!

Asalamualaikum ♥

uhh dah lama ni tak taip menaip dengan laptop yang dah ada problem ni geram pulak ghase. Sejuk sangat lah kat Kuala Kangsar ni. Setiap hari HUJAN. Stop kejap kejap then hujan balik. huhuhu takut i nak mandi sejukkk!!Takut banjir kesian budaak budak , nephew aku yang baru setahun tu hm. kata nya empangan semua nak dibuka sebab tak mampu nak tampung air sungai // tadahan yang banyak tuu. Nauzubillah

takpe , beserah pada Allah :) Insya Allah tak banjir ^^

Sekarang ni saya tengah bersemangat ni nak join ga. Kalo ada rezeki menang mana tau kan huhu 0

ok ok ok . boleh lah korang pm kat bawah ni bolehlah menambahkan peluang korang menang kalo ade pmng melalui top refferal mana tau kan.

ok bye!




 Sincerenly ツ 
-----------------
Fatimah



<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>