Fatimah Azzahrah
QUEEN


HOME ME HISTORY LINKY



Search here!



ME

Contact Me

: Fatimah Azzahrah
: @fatymah77
:@ftmh.azhrh
: sitifatimah_azzahrah

RAKYAT JELATA

PAST ENTRY



Penaja


ShoutBox

Thanks

Template by Azzahra
Codes by Nurul Atiqah
Edited by Siti Fatimah

Aidil Adha ツ

Asalamualaikum ♥

Hew hew. Lambat sangat nak publish pasal "AidilAdha" ni. Hahaha. Masa kita beraya, saya rasa macam tak seronok sebab tak meriahnya. Eh. Lama tak menaip rasa banyak "typing error" aku ni. Haihh :(

Ni masakan saya masa hari raya Idul Adha

Namanya baru rayaa..

Tengok apa yang saya buat.

  • Mee Hailam Ibundaku Tercinta
  • Puding Karamel gula hangus sedapnya
  • Biskut Arab gebu Homemade alahai comelnya
  • Kentang campur goreng kecik kecik aduh sedaplah!
Sebenarnya kentang goreng tu bukannya masakan aidiladha cuma nak cukupkan korum je, Hahaha :)

 
In  The Making

 Disebalik Tabir

 In tha making

Tak pergi beraya pun. Hmm. Tapi takpelah. Seronok. Dah dapat 2kg daging korban tadi, :) Serunuk je!

Karamel ni tebal sikit. tapi gula hangus kurang,

Nanti kita update resepi ye. Kali ini sibuk. Nak buat header utk orang yang oder dan menang giveaway aritu, Ok Bye. Asalamualaikum







 Sincerenly ツ 
-----------------

FatimahAzzahrah
 



<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>