Fatimah Azzahrah
QUEEN


HOME ME HISTORY LINKY



Search here!



ME

Contact Me

: Fatimah Azzahrah
: @fatymah77
:@ftmh.azhrh
: sitifatimah_azzahrah

RAKYAT JELATA

PAST ENTRY



Penaja


ShoutBox

Thanks

Template by Azzahra
Codes by Nurul Atiqah
Edited by Siti Fatimah

Hari Ini Jadi Babysitter&Chef

Asalamualaikum ♥ 

Hari ini ada tugas baru untuk aku. Aku kena jaga budak kecil yang merangkap anak sepupu kepada ku . Atau Nephew mungkin. Then kena tolong ibu aku buat kerja rumah . Bayangkan si kecil kenit itu dah 10 bulan dah , Memang gila bapaklah buasnya.


Dia ni kembar kalau nak tahu lah. Budak ini aku jaga sebab abang dia opah dia jaga. Manalah opah dia boleh jaga sorang - sorang . Gila jadnya!!!!!!!!! Hihihi 

Aku juga harini ada Masak LAKSA GORENG SPECIAL dengan AIR KOKO KURMA


Sedap sangat nanti saya UPDATE RESEPI nya kalau ada yang inform . Kalau ada yang infom sahaja. Okay itu sahaja setakat ini BYE.

Nanti jumpe lagi ehh!!
 


 Sincerenly ツ 
-----------------
Fatimah



<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>