Fatimah Azzahrah
QUEEN


HOME ME HISTORY LINKY



Search here!



ME

Contact Me

: Fatimah Azzahrah
: @fatymah77
:@ftmh.azhrh
: sitifatimah_azzahrah

RAKYAT JELATA

PAST ENTRY



Penaja


ShoutBox

Thanks

Template by Azzahra
Codes by Nurul Atiqah
Edited by Siti Fatimah

Lamanya Tak Update (^.^)

Asalamualaikum ♥


Ya Allah Ya Rabbi Ya Fattah .. Ogos dah pun menjelma ya rabi cepat benar masa berlalu hingga saya tak terasa pun yang kita dah raya . Hihi . Anyway , maybe badan saya kecik sebab tu duit raya banyak , Yahoo . Saya berjaya kumpul RM 190.00 dan sedang menunggu RM10 untuk cukup cukup kan jadi 200 ringgit , Bajet beno --'' Saya ni orang perak , Kalau korang tak berapa nak faham apa yang saya taip ni , roger - roger le ye ? Haha , .


Apa yang korang rasa bila dah lama tak update . Rasa gementar , tulis pun macam tak betul haish . Haaaaaa, then korang tahu tak tadi masa LK (Literasi Komputer) kitorang gi Lab , then bila mengadap komputer tu yang ALLAH mencurah curah idea nak update blog . Malangnya cikgu tak bagi buka benda lain melain JUSTBASIC. Haaaaaaaaaih , bila balik yaaa memang lupa satu habuk pun tak ingat , Manalah tahu aku dah tua nyayuk tak ingat dunia

Then , aku nak sangat aku ada laptop sendiri supaya takdelah aku terhegeh hegeh nak mintak belas kasihan kakak aku nak main laptop ni ,. Kadang aku nak dia jawab tak boleh atau macam ni :

Aku : Alang nak main laptop
Akak : No no no
Aku : --"
Macam macam hal , Anyway sekali sekala bila dah mula buka dashboard blogger , ya ampun mahunya 1 jam je . 3 jam maybelah , Kalau paling minimum pun aku main benda ni sejam kalau sakit mata . Kadang sakit mata jugak tengok cahaya mentari laptop yang bersinar 'terang' ni . HAHA

OK bye . Asalamualaikum :)

 Sincerenly ツ 
-----------------
Fatimah



<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>