Fatimah Azzahrah
QUEEN


HOME ME HISTORY LINKY



Search here!



ME

Contact Me

: Fatimah Azzahrah
: @fatymah77
:@ftmh.azhrh
: sitifatimah_azzahrah

RAKYAT JELATA

PAST ENTRY



Penaja


ShoutBox

Thanks

Template by Azzahra
Codes by Nurul Atiqah
Edited by Siti Fatimah

Count Down Ramadhan

Asalamualaikum ♥

Ya . Hari ni dah Syabaan . 

Tak lama lagi je dah nak bulan Romadhon ,. AHAKS , Tak sabarnya nak ramadhan ,. Tak sabar - tak sabar . Memang rasa nak sekarang je ramadhan , Bulan puasa dahlah bulan berkat . Sapa tak nak duduk di dalam bulan berkat gitu ,

Okay ??

Cikgu cakap masa perhimpunan yang macam ni ...

"Kita akan menerima pelawat selama sebulan . Dan setiap pelawat akan datang kerumah kamu semua"

Memang semua orang terkejut gila lah . Mana tahu lah ramadhan sebab cikgu cakap pun sebulan sebelum . Bak katanya , saja nak prepare

Korang dah bersedia?

 Gambar Ramadhan








<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>